luni, 18 aprilie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 21
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 18.04.2016, orele 21.45
Afara:
Este cald, mult prea cald pentru aceste zile de primavara. Daca acum este asa, oare cum va fi la vara? Ufff, nu-mi place deloc caldura, canicula.
Mă gândesc:
Cat de repede a trecut timpul. Iata ca mai sunt cateva zile si vine Sfanta Inviere, zi de mare sarbatoare a crestinilor ortodocsi.
Invat:
Cate ceva din tot ceea ce ma inconjoara.
Sunt recunoscătoare pentru:
Tot ceea ce ne daruieste Dumnezeu in fiecare zi, pentru dragostea si purtarea Lui de grija, pentru oamenii pe care ni-i scoate in cale, pentru toate.
Din bucătărie:
Acm este liniste. In oale, cratiti sau ligheane asteapta cuminti sa se raceasca zacusca proaspata de vinete, siropul de papadie, stevia oparita numai buna pentru pus la congelator, acolo unde deja loboda a plecat.
Ce mai mesteresc:
In continuare suporturi. Tot gasesc noi moduri de a combina culorile. Desi am spus ca luna aprilie este luna tricotajelor, am ramas tot la crosetat, asa ca am hotarat sa incep sa lucrez la andrele dupa sarbatorile pascale.
Intentionez sa:
Sa termin curatenia din casa.
Ceea ce astept (sper):
Sper ca schimbarile ce au loc in viata noastra zilele acestea sa nu ne rapeasca linistea sufleteasca.
Citesc:
Acum citesc, in paralel (in continuare): „1000 de intrebari si raspunsuri despre viata duhovniceasca”” si „600 de istorioare religioase”, aceasta din urma fiind scrisa de preotul Iosif Trifa.
Ascult:
Deocamdata nimic.
În casa:
Ne chinuim sa terminam curatenia.
Ce planuri am:
Deocamdata astept minivacanta de Paste din Bucovina.
Un citat:

O fotografie: 




Niciun comentariu: