luni, 4 aprilie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 20
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 04.04.2016, orele 19.30
Afara:
Desi azi a fost o zi calduroasa, acum se racoreste. Pasarelele sunt vesele si ciripesc pe langa tavita cu mancare, parca ar vrea sa spuna noapte buna.
Mă gândesc:
La noile proiecte, la o mai buna impartire a timpului.
Invat:
In continuare despre rabdare si, mai nou, despre „pune Doamne straja gurii mele”. Frumoasa si usoara teoria, dar practica este extrem de grea.
Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru purtarea de grija a lui Dumnezeu. In ultima perioada, de cand nu am mai scris, fiica mea a reusit sa isi ia masinuta pentru a face naveta. Prin credit bineinteles, insa Dumnezeu i-a scos in cale o masinuta ieftina si buna. De asemenea, pentru ca Maica Domnului este ocrotitoarea casei noastre, este primul an in care am reusit ca de Bunavestire, sa o serbam pe Maica Domnului asa cum se cuvine: facand sfestanie, spovedindu-ne, etc.
Din bucătărie:
E liniste si pace.
Ce mai mesteresc:
Tot pentru prietena mea care a luat patura crosetez un set de suporturi pentru farfurii si un set de suporturi pentru pahare. Si, cu acestea, inchei perioada de crosetat si declar luna aprilie – luna tricotajelor.
Intentionez sa:
Ca in primele doua saptamani din aceasta luna sa fac curatenia in casa. In week-enduri intentionam sa mergem la tara, atat la parinti, cat si la socrii, pentru ca au nevoie de ajutor.
Ceea ce astept (sper):
Sa reusesc sa fac ceea ce mi-am propus: tricotat, curat, gradina, pe langa treburile de zi cu zi.
Citesc:
Am terminat de citit primul volum din cartea „De vorba cu Parintele Sofian”, am mai citit viata Sfantului Vlasie din Slavena Arkananiei”. Acum citesc, in paralel: „1000 de intrebari si raspunsuri despre viata duhovniceasca”” si „600 de istorioare religioase”, aceasta din urma fiind scrisa de preotul Iosif Trifa.
Ascult:
Deocamdata nimic.
În casa:
Am reusit de am facut curat in sertarele din sufragerie.
Ce planuri am:
Deocamdata astept minivacanta de Paste din Bucovina.
Un citat:
„Rugati-va ori cu trupul, ori cu duhul in taina, nu in prezenta oamenilor, chiar daca dorm”- Staretul Adrian Iugski
 O fotografie: pasarelele de la geam

Niciun comentariu: