luni, 8 februarie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 17
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 08.02.2016, orele 21.00
Afara:
E noapte, s-a lasat frigul, o vreme buna de dus la culcare. Cam devreme......
Mă gândesc:
Cat de adevarat este proverbul ca „socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa”. Desi ne gandeam ca in week-end sa avem i mica iesire, iata ca nu a fost asa. Am avut musafiri dragi sufletului nostru cu care am petrecut o dupa-amiaza foarte placuta, la o saramura de peste.
Invat:
Tot despre painea cu maia. Cred ca o sa ajung experta la teorie si praf la practica, daca o sa continui tot asa.
Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru sporul pe care l-am avut azi la serviciu si acasa. Azi mi-am respectat planificarea facuta de dimineata. Slava Tie, Doamne, Slava Tie!.
Din bucătărie:
E liniste si pace. Devreme sotul a pregatit masa (cartofiori prajiti cu gogonele si ardei copt) si a facut o cafeluta pe care am savurat-o impreuna.
Ce mai mesteresc:
Am mia cusut un rand la patura, asa ca mai am trei randuri: de facut o parte de patratele si de cusut.
Intentionez sa:
Incerc sa-mi planific timpul mai bine, sa imi propun mai putine si sa le iau pe rand.
Ceea ce astept (sper):
Sper ca maine, la serviciu, sa reusesc sa finalizez curatenia in primul dulap (adica sa termin de legat documentele vechi si sa verific inca o data contractele in curs de derulare), iar acasa sa reusesc sa fac ceva de mancare pentru miercuri si sa mai cos un rand la patura (pregatit deja din aceasta seara).
Citesc:
Am inceput Ben Hur de Lew Wallace.
Ascult:
Vivaldi-Anotimpurile
În casa:
E oaza noastra de liniste dupa o zi grea.
Ce planuri am:
Sa pregatesc un mic portofoliu de produse ca punct de plecare al micii afaceri.
Un citat:
Să-ţi pese mai mult de conştiinţa ta decât de părerea altora.” - Publilius Syrus

O fotografie: un platou cu bunatati



Niciun comentariu: