luni, 4 ianuarie 2016

ZI FRUMOASA DE TOAMNA


In aceasta mica vacanta, am adunat pozele imprastiate pe telefon, laptop, calculator intr-un singur folder.
Totul a fost ca o calatorie in timp, mi-am adus aminte de locurile pe unde ne-am plimbat in ultimii ani, am retrait diverse evenimente care au avut loc in familia noastra.
Printre ele, am dat si de pozele facute intr-o duminica frumoasa de toamna cand, impreuna cu sotul meu, am ales sa mergem sa ne plimbam prin parcul „Constantin Stere”, cunoscut si sub denumirea de Parcul Bucov.
Fiind amplasat in partea opusa a orasului fata de locuinta noastra, ajungem in zona respectiva destul de rar. Mi-am adus aminte ca ultima data am fost cam cu vreo 4-5 ani in urma si voiam sa vedem ce s-a mai schimbat.
Insotiti de soarele bland de toamna, ne-am plimbat si ceea ce am vazut ne-a placut. Parcul, amplasat pe o suprafata destul de mare, are locuri de joaca pentru copii, amenajate in apropierea gradinilor de vara, astfel incat parintii sa se poata relaxa savurand delicatesele oferite si, in acelasi timp sa poata supraveghea si copilasii.
Intr-o alta parte a parcului sunt amenajate gratare pentru cei care doresc sa-si prepare singuri bunatatile. Primii veniti gasesc chiar si vreascurile necesare pentru un jar de toata frumusetea pe care sa fie perpeliti micii, ceafa de porc sau multe alte bunatati.
Exista si o zona impadurita, numai buna pentru a te ascunde de galagie si a asculta glasul pasarelelor, o zona in care efectiv uiti ca esti intr-o locatie amplasata la marginea orasului.
Din acest peisaj nu lipsesc lacul si locul unde se pot tine mici concerte.













Va invit la o plimbare prin parcul „Constantin Stere”, iar daca este vara, nu ezitati sa vizitati si gradina zoologica.

Niciun comentariu: