sâmbătă, 2 ianuarie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 14
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Sambata, 02.01.2016, orele 18.00
Afara:
Este frig si ger, fara zapada, ceea ce aduce putina tristete. Pe strada lume putina, pustiu, seara veritabila de iarna.
Mă gândesc:
La faptul ca in aceasta mica vacanta de sarbatori am reusit sa fac cam tot din ceea ce imi place. Am avut musafiri dragi, am petrecut alaturi de prieteni vechi sau mai noi, am vizionat, alaturi de sotul meu, multe filme cu tema de craciun (bineinteles rontaind seminte). M-am odihnit, m-am relaxat.
Invat:
Pentru ca pe masina de cusut se afla frumusete de brad, am luat o pauza.
Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru dragostea dragostea celor din jur.
Din bucătărie:
Acum este liniste, insa devreme am gatit o ciorbita de dovlecei cu iaurt (putin mai usoara, dupa o perioada in care meniul s-a bazat in general pe produse din carne), chiftelute, prajitura cu crema de vanilie si bezea.
Ce mai mesteresc:
Patura crosetata pentru una dintre prietenele mele dragi. Am inceput sa cos patratelele (mai am cam jumatate din ele).
Intentionez sa:
Fac o mica afacere din tot ceea ce inseamna handmade si produse de casa.
Ceea ce astept (sper):
Astept sa ninga. Imi place iarna, imi place zapada pufoasa ce se asterne peste tot, imi place zapada geruita ce scartaie sub picioare.
Citesc:
Recitesc “Departe de lumea dezlantuita” de Thomas Hardy. In perioada sarbatorilor nu am reusit sa mai citesc, asa ca voi continua de acum inainte.
Ascult:
Momentan nu ascult nimic.
În casa:
E cald, e liniste, miroase a portocale. Tocmai ce m-a servit sotul cu una.
Ce planuri am:
Sa fac mai mult din ceea ce imi place: sa ma plimb, sa citesc, sa lucrez.
Un citat:
„Credinţa neclintită este un turn întărit, iar Hristos Se face toate celui ce crede.” - Sfântul Marcu Ascetul.
O fotografie:


Niciun comentariu: