marți, 5 ianuarie 2016

DARURILE LUI „MOS CRACIUN’

DARURILE LUI „MOS CRACIUN’

            Cred ca in anul 2015 am fost taaaare cuminte, pentru ca am primit multe cadouri si felicitari. M-am bucurat ca un copil cand sotul sau copiii imi aduceau plicurile de la cutia postala. Aceste mici suveniruri reprezinta cadourile de suflet. Ele vor merge, alaturi ce celelalte in cutia cu amintiri pe care o deschid cu multa placere de multe ori. Acestor suveniruri dragi am sa le dedic o alta postare.
            Darurile la care ma gandesc acum sunt darurile primite de la bunica noastra draga – Icuta – cum ii spunem noi si de la prieteni de familie. Dar, sa nu mai maresc suspansul si sa va spun despre ce este vorba.
            Primul cadou primit chiar in ziua de Craciun a fost un robot Philips, bun la toate atunci cand te grabesti si vrei sa faci delicatese gustoase. O bijuterie la casa omului.



            In a doua zi de Craciun am primit un filtru de cafea Tassimo Suny, pe care bineinteles ca l-am pus la lucru, asa ca acum cafeaua sau ciocolata calda este gata cat ai spune....”peste”.

            Alaturi de el, statea cumintel un aparat pentru supe de la Tefal. Pe acesta inca nu l-am incercat, nu ca mi-ar fi lipsit curiozitatea, a lipsit doar timpul.


            Desi sunt produse ce se folosesc in bucatarie, cei ce mi le-au daruit cunosc pasiunea mea si stiau ca ma voi bucura.

Niciun comentariu: