luni, 3 august 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A ZECEA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:

Luni, 03.08.2015, orele 15.00

Afara:

Ziua de azi, desi nu este caniculara, este tot calduroasa.

Mă gândesc:

Ca azi ar trebui sa avansez cu curatenia si anume: camera Andutei si baile.

Invat:

Deocamdata nimic.

Sunt recunoscătoare pentru:

Pentru week-endul care a trecut si in care am reusit sa facem multa, multa treaba. Oboseala multa, insa si satisfactie la fel de multa.

Din bucătărie:

Miros de porumb fiert, borcane puse la sterilizat

Ce mai mesteresc:

Tot paturica este in lucru. Sunt nici mai mult, nici mai putin de 224 patrate. Pe masura ce lucrez, ma indragostesc de ea. Materialul este moale si pufos, iar culorile sunt clare si se vad foarte frumos.

Intentionez sa:

Intentionez ca, dupa ce termin partea de curatenie pe care mi-am propus-o pentru azi, sa etichetez si conservele facute pana acum si sa le duc la boxa, ca deja, in sufragerie nu mai am pe unde emrge.

Ceea ce astept (sper):

Sper ca in acest post, al Maicii Domnului, sa reusim sa facem sfestanie in casa, sa ne spovedim si sa ne impartasim.

Citesc:

Tot “Singur pe lume”. Am terminat “Minunile Sfantului Serafim de Sarov”, asa ca pentru lectura de seara sa vad ce incep.

Ascult:

Postul de radio “Magic FM” de la colega din fata mea.

În casa:

Curatenie in profunzime: spalat covoare, dat praful jos de pe pereti, sters mobilele cu amestec de ulei de masline si lamaie, etc.

Ce planuri am:

La fel de multe planuri care, incet, incet, incep sa prinda contur.

Un citat:

“Să ne ascultăm inima, conştiinţa şi să nu fim făţarnici, să fim sinceri cu noi, cu cei din jurul nostru, cu familia, cu copiii noştri, să fim oameni cinstiţi şi sinceri. Să fim atenţi să nu judecăm prea iute. A judeca e uşor, dar a găsi adevărul e mare lucru” - părintele Justinian Chira.

O fotografie:

Se apropie toamna cu pasi repezi: Un pomisor dintr-o livada de meri.

Niciun comentariu: