marți, 7 iulie 2015

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A SAPTEA
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Marti, 07.07.2015, orele 21.00

Afara:
Este o seara calda, ce urmeaza unei zile caniculare.

Mă gândesc:
La ziua de astazi, plina de emotii, plina de bucurii. O zi cu adevarat frumoasa. Dupa un an intreg de munca, azi copiii au cules roadele. Fiica mea a trecut cu bine si cu nota mare examenul de licenta – partea scrisa, iar prietena fiului meu a reusit la bac, la fel, cu nota mare.

Am invatat:
Sa ma bucur de fiecare clipa.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru TOT.

Din bucătărie:
Miros imbietor de waffe.

Ce mai mesteresc:
Am terminat puloverul si sunt tare mandra de el. Acum vreau sa termin un goblen, inceput cu mult timp in urma.

Intentionez sa:
Acord mai mult timp pentru mine. Vreau sa fac mai multa miscare (atat cat imi permite alergia): sa merg mai mult si sa inot.

Ceea ce astept (sper):
Ca pana la sfarsitul saptamanii sa cumpar caise pentru gem si nectar si, astfel, sa termin cu prima etapa a conservelor.

Citesc:
“Procesul” de Franz Kafka

Ascult:
Deocamdata nimic.

În casa:
Nimic.


Ce-mi place:
Sa lucrez, sa citesc.

Ce planuri am:
Muuulte planuri

Un citat:
“Prietenia este un vesmant prea fin si scump, tors din firul nobletei, fidelitatii si dragostei. Ea e menita sa mangaie si sa ajute in cadrul tuturor relatiilor si situatiilor, create uneori pe viata si moarte.” – “Putine cuvinte, multa iubire” – Ieromonah Hrisostom Filipescu

O fotografie:
Buchetul imi aduce aminte de prieteni adevarati.





Niciun comentariu: