miercuri, 27 mai 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A SASEA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Joi, 27.05.2015, orele 13.00

 Afara:
Este o zi  minunata de vara. Canicula nu s-a instalat, chiar daca este soare, adierea vantului te imbie la o plimbare prin parc.


Mă gândesc:
La cat de repede a trecut prima jumatate a anului.

Am invatat:
Tot ceea ce ni se intampla are ca scop educatia sufletului.


Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru prietenii pe care Dumnezeu mi i-a scos in cale.


Din bucătărie:
Azi nu se va auzi nimic, nu va mirosi decat a cafea.


Ce mai mesteresc:
Incerc sa fac o tava din hartie rulata. Imi plac foarte mult lucrarile executate din hartie de ziar, asa ca voi incerca si eu.


Intentionez sa:
Ca la sfarsitul saptamanii sa merg sa parinti si sa verific razboiul de tesut al bunicii. Mi-ar place tare multa sa invat sa tes.


Ceea ce astept (sper):
Sper sa reusim sa plecam cat mai mult in aceasta vara.

Citesc:
Chipuri de calugari imbunatatiti de Ioanichie Balan

 Ascult:
Dimineata, in bucatarie, ciripitul pasarelelor infometate.

În casa:
Azi, pentru ca este Sfantul Ioan Rusul, unul dintre sfintii care ne ajuta de cate ori il chemam, nu voi face nimic in casa. Voi citi.


In gradina:
Totul este verde si placut.


Ce-mi place:
Acum mi-ar place sa calatoresc.


Ce planuri am:
Sa modernizam baile

O fotografie:





Balcic-cascada

Niciun comentariu: