joi, 19 februarie 2015

PATURA PATCHWORK


PATURA PATCHWORK


Cand eram eleva, imi aduc aminte ca erau orele de lucru manual unde ne erau explicatE tehnici simple de crosetat, tricotat, unde am invatat sa folosim masina de cusut. Imi erau foarte dragi aceste ore, desi, culmea, nu intelegam nimic, nu-mi iesea nimic. Aveam, asa cum se spune, doua maini stangi. Si totusi, aceste ore mi-au ramas in suflet, asa ca de-a lungul anilor am tot cautat informatii despre aceste tehnici.

Cele mai putine informatii am gasit despre tehnicile de crosetat, asa ca atunci cand pe piata a aparut revista „Usor de crosetat” nu am ezitat sa o cumpar. Si tot studiind si studiind, nu stiam cu ce anume sa incep, asa ca pana la urma m-am hotarat: primul lucru crosetat din aceasta revista a fost Patura Patchwork, mai ales ca aveam si materialul si croseta adecvata.


Crosetand patrat cu patrat, am invatat sa combin culorile, am invatat sa folosesc diverse tehnici de crosetat (combinatii de diferite tipuri de picioruse), iar patratele au iesit din ce in ce mai bine.




A urmat etapa a II-a, unirea patratelor, etapa care mi s-a parut putin mai grea, avand in vedere ca totul trebuia potrivit foarte bine, iar la fiecare patrat trebuia schimbata ata. Cu toate acestea, pe masura ce patura capata contur, imi placea din ce in ce mai mult.

Finalul, m-a fascinat. Nu ma gandeam ca pot realiza un lucru atat de frumos.





Bineinteles ca deja m-am gandit la un nou proiect, la un nou model de patura, insa il pun pe lista de asteptare, pentru ca acum sunt altele la rand si despre care va voi povesti cu mare drag.

Un comentariu:

Unknown spunea...

unde o pot gasi ?