marți, 17 februarie 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A TREIA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa


Pentru astazi:

Marti, 17.02.2015, orele 16.00

 Afara:
Este o zi placuta in care iarna, parca doreste sa lase locul primaverii. Soare timid, aer putin cam rece, insa totul este placut.


Mă gândesc:
La aceeasi problema de sanatate care inca nu s-a rezolvat.

 Am invatat:
Sa incerc sa accept totul cu inima deschisa.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru fiecare zi daruiata de Dumnezeu

Din bucătărie:
Nimic sau aproape nimic. Adica o salata de rosii, castraveti si ridichii cu branza. Usor si racoros.

 Ce mai mesteresc:
Lucrul la aceeasi patura. Mai am de cusut 15 patrate si gata. Abia astept sa incep un nou proiect

Intentionez sa:
Lucrez cat de mult pot.

Ceea ce astept (sper):
Ziua de sambata, cand voi merge la Manastirea Dintr-un lemn. Abia astept sa ascult cuvintele linistitoare ale parintelui si maicilor de acolo.


Citesc:
“Crima si pedeapsa”

 Ascult:
Deocamdata nimic

 În casa:
Ar fi multe de facut, insa nu am nici un chef de nimic.


In gradina:
Nimic.

 Ce-mi place:
Sa citesc.

 Ce planuri am:
Deocamdata nu am planuri.

2 comentarii:

Loredana spunea...

Sanatate multa! Sa se rezolve toate cu bine!

din casuta noastra spunea...

Multumesc mult Loredana. Sa dea Dumnezeu!