marți, 6 ianuarie 2015

O scurta plimbare



 O scurta plimbare

Asa cum scriam ieri in jurnal, dupa orele de serviciu ne-am oprit pentru o scurta plimbare la „Sala Sporturilor”, cel mai frumos parc pe care il are orasul. Speram ca in curand sa se finalizeze lucrarile la noul parc ce se afla chiar la intrarea in Ploiesti dinspre DN1, insa acesta este o alta poveste.

La Sala Sporturilor, cladirea unde se joaca meciurile de baschet ale echipei Asesoft si unde au loc tot felul de spectacole, este inconjurata de numeroase alei, ce duc spre terenurile de tenis si de fotbal, spre pista de alergari sau spre cea speciala pentru role, spre bazinul de apa alaturi de care se afla locul de joaca pentru copii si, bineinteles spre patinoar.

            Afara aerul placut, soarele care incepea sa isi ia ramas bun, ne-au indemnat la o mica plimbare. Desi parcul era aproape pustiu, ne-a incantat privirea un tatic ce-si plimba puiul mic cu sania. Un altul, la bazin, isi invata fetita sa se dea pe derdelus, iar un pic mai departe, la un alt derdelus, un grup vesel de copii se lau la intrecere cu saniutele. Rasete, glasuri cristaline de copii, bucurie.

            Gheata care se formase in bazin, mi-a adus aminte de anii copilariei, cand parintii imi dadeau bani pentru a merge la patinoarul din parc, iar eu, ca sa strang banutii, patinam in acest bazin. Plus ca mai aveam un avantaj: la patinoar seria dura o ora si jumatate. Aici puteam patina in voie mai mult.








            Plimbandu-ne de mana pe aleile pustii, acoperite, pe anumite portiuni de gheata (ce m-as fi dat si eu, insa nu eram incaltata adecvat pentru alunecus, decat poate pentru rupt picioare J) ), am facut planuri de concediu, ne-am gandit ce surprize sa le facem copiilor anul acesta, avand in vedere ca Andreea va absolvi facultatea, iar Mihai va fi major, asa cum se spune: am pus tara la cale.





            Am petrecut o jumatate de ora in mod placut, spre disperarea copiiilor care nu stiau ce-i cu noi de nu mai ajungem acasa.

Niciun comentariu: