marți, 6 ianuarie 2015

O noua provocare


O noua provocare


Aseara am primit o vizita......mai deosebita si anume doua amice ale fiului meu Mihai. Initial am crezut ca au venit la el, insa am ramas uimita spunandu-mi ca pe mine ma cauta.

            Dar sa va spun si motivul acestei vizite: cele doua domnisoare dragute si delicate vor sa le invat........sa gateasca. Initial, am crezut ca este o gluma, asa ca am inceput sa le pun cateva intrebari:

-De ce?

-Pentru ca, la fiecare gratar, la fiecare petrecere, le-a placut cum se descurca in bucatarie atat Andreea, cat si Mihai, pentru ca le-a placut de fiecare data ceea ce au gatit si pentru ca sunt convinse ca nu poate fi foarte greu.

-De ce eu si nu mamicile voastre?

-Pentru ca mamicile lor au un serviciu solicitant si nu au timp.

-Dar mamicile lor stiu de ideea care le-a venit/ Sunt de acord?

-Bineinteles ca stiau de aceasta idee nastrusica si sunt curioase sa vada cat le tine pe fiicele lor aceasta dorinta.

 Am acceptat, desi cu inima stransa, pentru ca nu stiu cat de mult am sa reusesc sa le transmit din putintul pe care si eu il stiu.


Asa ca.............de sambata incep „atelierul de gatit”. Cu emotii, bineinteles J)

Niciun comentariu: