marți, 20 ianuarie 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A DOUA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa


Pentru astazi:

Marti, 20.01.2014, orele 16.00


Afara:

Este frig si ceata deasa, de nu se vede la o distanta de 10 m. Urat si deprimant.


Mă gândesc:

Cum sa scap mai usor si mai repede de o problema de sanatate, nu grava, doar stresanta.


Am invatat:

Ce liniste sufleteasca profunda poate aduce evitarea judecarii aproapelui. Intr-o societate in care toata lumea are “grija” celui de langa el, este foarte greu sa te abtii sa critici si sa arati cu degetul. Dar daca reusesti, e un mare castig.


Sunt recunoscătoare pentru:

Pentru fiecare zi daruiata de Dumnezeu


Din bucătărie:

Va trebui sa gatesc o mancarica de post pentru maine. Cred ca va fi o mancarica de mazare.


Ce mai mesteresc:

Lucrul la aceeasi patura. Mai am de crosetat doar 30 de patrate, din totalul de 120 buc.


Intentionez sa:

Lucrez cat de mult pot.


Ceea ce astept (sper):

Sa vina vineri cat mai repede, ca sa vina acasa fetita mea. E atat de bine cand suntem cu totii impreuna.

Citesc:

“Vietile sfintilor” luna ianuarie

Ascult:

Deocamdata nimic

În casa:

E curat, e liniste, cald si bine.




In gradina:

Nimic.


Ce-mi place:

Sa-mi stiu toate lucrarile in ordine.


Ce planuri am:

Este o saptamana usoara, asa ca nu vreau decat sa lucrez is sa citesc cat mai mult.


Un citat preferat:.

“Rugaciunea este maica si imparateasa peste toate faptele bune -  par. Cleopa Ilie


O fotografie preferata:






Niciun comentariu: