luni, 5 ianuarie 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – PRIMA FILA DE JURNAL

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa


Pentru astazi:
Luni, orele 16.00

Afara:
Este o vreme friguroasa, cu soare sfiios si cu ceva nori.

Mă gândesc:
La cat de repede a trecut prima zi de serviciu si ce as putea face cand ajung acasa.


Am invatat:
Ce inseamna sa-ti duci crucea cu smerenie.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru tot ceea ce Dumnezeu ne daruieste intregii familii.

 Din bucătărie:
Cand ajung acasa, va mirosi a cozonac (de post) cu merisoare si coacaze.

Ce mai mesteresc:
Continui sa lucrez la patura de tip patchwork din revista “Usor de crosetat”. Sper sa o termin cat mai repede pentru ca am inceput sa ma plictisesc de ea.


Intentionez sa:
Merg putin prin parc, in drumul spre casa.


Ceea ce astept (sper):
Sa reusesc sa fiu mai ordonata si sa realizez anul acesta cateva proiecte la care ma tot gandesc de ceva timp.


 Citesc:
“Armance” de Stendhal.


Ascult:
Andre Rieu in surdina, pentru a nu-mi deranja colegii.

În casa:
Sunt sigura ca e liniste, copiii invatand fiecare in camera lui.


In gradina:
Pana cand primavara isi va face aparitia, in gradina este liniste.


Ce-mi place:
Sa savurez o cafeluta impreuna cu sotul meu, cand ajung acasa, dupa care sa citesc.


Ce planuri am:
Saptamana care tocmai a inceput este o saptamana plina. Miercuri este ziua mea, iar sambata este parastasul de 5 ani al bunicii sotului meu, o persoana tare draga sufletului meu.

Un citat preferat:.
Oamenii stau pe faptele lor şi se vor duce la locurile lor. – Ganduri- par. Arsenie Boca


O fotografie preferata:



Niciun comentariu: