miercuri, 31 decembrie 2014

„Bilantul” anului 2014


„Bilantul” anului 2014


Iata ca am ajuns si in ultima zi a anului 2014, o zi frumoasa, cu soare mult, cu zapada stralucitoare si cu aer rece, sanatos, care simti ca iti curata plamanii atunci cand il inspiri. In casa-i cald si bine, mirosul de prajituri proaspat scoase din cuptor si cafeluta aburinda de langa mine m-au facut sa ma gandesc cu bucurie si nostalgie la anul de la care tocmai ne pregatim sa ne luam ramas bun. Si imi dau seama ca a fost un an minunat, cu realizari, cu bucurii mai mari sau mai mici si in care sanatatea ne-a insotit tot timpul atat pe noi, cat si pe cei dragi ai nostri. Asa ca nu imi ramane decat sa ii dau Slava lui Dumnezeu pentru toate cate ni le-a daruit.

In primul rand ii multumesc Domnului ca nu am avut nevoie de banii pe care ii „daruim” din plin statului pentru asistenta medicala, nici noi, nici cei dragi ai nostri. Desi mi se par foarte multi in comparatie cu serviciile medicale asa zis gratuite, sper ca aceasta danie a noastra sa mearga totusi spre bolnavii care au intr-adevar nevoie de ei.

Ii multumesc lui Dumnezeu si Maicii Sale pentru faptul ca am ramas la serviciu si in acest an. Desi pentru prima data in istoria firmei (si este o firma ce a existat in Romania cu multi, multi ani inainte de Revolutie) anul acesta s-au facut restructurari, Dumnezeu a oranduit sa ramanem si sa lucram in continuare. Nu pot uita fetele pline de lacrimi ale colegilor care nu au avut aceasta sansa si care s-au trezit dintr-o data ramasi fara serviciu.

Multumim pentru masinuta pe care efectiv ne-a daruit-o. Asa cum procedam in fiecare an, tot asa, si la inceputul anului 2014, cand ne-am facut planurile si calculul la banuti, ne-am dat seama ca ne permitem sa schimbam masina (Tico) abia in anul 2015. Numai ca nu a fost sa fie asa: Dumnezeu a avut alte planuri, astfel ca, la inceputul verii, ne-a facut bucuria de a ne scoate in cale masina pe care o avem acum (Kia).

Ii multumim pentru multele plimbari pe care am reusit sa le facem, pentru dorinta pe care mi-a indeplinit-o de a ajunge la Balcic, la castelul reginei Maria (tare draga sufletului meu). Toate au fost minunate si au adus bucurie in sufletele noastre.
La toate acestea se adauga micile bucurii si realizari pe care le-am avut pe parcursul intregului an.

Din tot ceea ce ne-am propus in acest an, doua lucruri nu am reusit sa realizam, asa ca le trecem ca prioritati pentru anul care va veni: pelerinaj la mormantul parintelui Arsenie Boca si pelerinaj la moastele Sfintei Parascheva.

Niciun comentariu: