joi, 16 octombrie 2014

STELUTE CROSETATE


O seara de miercuri frumoasa


Dragii mei, aseara a fost o seara minunata, o seara in care am reusit sa ma odihnesc dupa ceva vreme.

Dupa o zi destul de grea la serviciu, am ajuns acasica, mi-am trezit baiatul si am pregatit repede cina: piure de cartofi cu ostropel (de post bineinteles) si muraturi.

Am mancat toti trei, dupa care fiecare si-a vazut de treburile lui.

Eu m-am apucat sa fac steluta crosetata explicata foarte detaliata de o doamna de pe forumul „Hobby handmade”.

Cu chiu si vai, facand si desfacand, am reusit sa fac steluta. Mai intai, am facut dintr-un fir mai gros, pentru a vedea ochiurile mai bine si, cand sa ajung la sfarsit, am ajuns la concluzia ca nu am margelute pentru acel fir. Prin urmare nu am mai terminat-o.



Asa ca am luat un nou fir, mult mai subtire si, incet si muncitoreste am luat-o de la capat. La final, am obtinut o steluta verde de care sunt tare mandra.




Foarte bucuroasa de realizarea mea, am strans lucrul si am zis, ca inainte de a da stingerea, sa butonez putintel telecomanda. Asa am ajuns pe Film Cafe, unde tocmai incepuse in film: Rosemunde Pilcer: Anotimpurile.

Ce pot sa va spun este ca a fost un film minunat, cu subiect placut, care a reusit sa ne relaxeze si pe mine si pe sotul meu si care a completat de minune seara de ieri.

Abia astept seara de miercuri saptamana viitoare cand urmeaza partea a doua.

Niciun comentariu: