marți, 16 septembrie 2014


TOAMNA, DULCE TOAMNA

 

Ieri, dupa orele de program, m-am oprit in piata. Putini producatori, putini clienti, insa marfa era proaspata. Si, cum toamna se gasesc multe legume, care de care mai gustoase, nu am rabdat si am cumparat cate putin din fiecare: dovlecei mici verzi, vinete lucioase care-ti faceau cu ochiul, fasole verde, cartofi, ceapa.

Acasa aveam pus la dezghetat un pachet cu carnita de porc, asa ca imediat am pus de o tocana gustoasa.

Dupa ce am taiat carnea cuburi si am pus-o la prajit, am adaugat legumele cumparate si ceva usturoi si am lasat sa fiarba.

 



 

Dupa ce a bolborosit bine in legea ei, la foc mic, la final i-am pus putin suc de rosii (era pacat de frumusetea culorilor, ca sa ma apuc sa o inrosesc toata) si verdeata.

 


Niciun comentariu: