joi, 5 iunie 2014

PROVOCARE

Ce inseamna provocarea-nu te lasa sa dormi

Doamnele de pe forumul Hobby Handmade au lansat o provocare si anume: aceea de a face o ciupercuta din hartie reciclata. Ideea mi s-a parut interesanta, asa ca m-am inscris si eu spunandu-mi ca totul este foarte usor.
Desi termenul de realizare a fost destul de mare (o luna de zile), eu, conform "bunului" meu obicei de a lasa totul pe ultima suta de metri, acum cateva zile (cred ca saptamana trecuta) am rulat hartiile, lucru chiar usor si care m-a entuziasmat, iar aseara am inceput sa le impletesc pentru a ajunge la produsul final.
Bineinteles, ca dupa facut si desfacut, am reusit sa realizez ceva care sa semene putin si a ciupercuta. Asta, in miez de noapte, pentru ca trebuia neaparat terminate, ca altfel riscam sa pierd termenul limita.
Oricum, concluzia este ca impletiturile din hartie nu sunt greu de realizat, trebuie doar indemanare, care se obtine pe masura ce se capata experienta. Iar obiectele obtinute sunt minunate.
Imi propun ca urmatorul obiect pe care sa il fac sa fie unul mai usurel, adica o fructiera.
Acum insa, sa va arat si voua "tentativa" mea de ciupercuta si ......sa nu radeti.


Niciun comentariu: