luni, 16 iunie 2014

Am castigat

Am castigat

Va mai amintiti ca acum ceva timp v-am povestit despre o provocare lansata de doamnele de pe hobby handmade ( http://dincasutanoastra.blogspot.ro/2014/06/ce-inseamna-provocarea-nu-te-lasa-sa.html#links)?
Ei bine, ciupercuta mea, prin tragere la sorti a iesit castigatoare. Drept pentru care azi merg sa ridic de la posta cadoul oferit de doamna care a lansat provocarea (bineinteles ca am sa-l pun si aici).
Cand am vazut rezultatul am fost foarte fericita, insa in acelasi timp si uimita si mirata Nu mi-a venit sa cred, mai ales ca a fost prima data cand am lucrat asa ceva.
Si, pentru ca provocarea merge mai departe, saptamana trecuta a trebuit sa realizez un tutorial intr-o tehnica in care lucrez eu. Asa ca m-am gandit si m-am razgandit si, pana la urma, am realizat un tutorial" "cum se realizeaza o brata prin tehnica nodurilor." Sper ca am reusit sa fac tutorialul pe intelesul fiecareia, astfel incat sa poata realiza bratarici.
Sunte tare, tare fericita, ca am avut curajul de a participa.

Niciun comentariu: