joi, 15 mai 2014

O zi fara a cheltui nimic


Concluzia la o zi fara a cheltui nimic


Ieri a fost prima zi din cele doua pe care le-am ales sa nu cheltui nimic. Si, desi cu cateva zile inainte am facut aprovizionarea lunara, ieri era cat pe ce sa cheltui pentru paine.

Baiatul meu a fost mai infometat ca de obicei, asa ca din painica pe care am facut-o cu 1 zi inainte a ramas foarte putina. Deci, aveam doar un colt de paine (suficient pentru o persoana), asa ca primul impuls a fost sa il trimit pe al meu sot sa ia paine, insa mi-am adus aminte ca la masa avem peste prajit. Buuun, deci merge de minune mamaliga.

Asa ca, pana am prajit pestele, a fost gata si mamaliga, iar pentru sotul meu, care nu prea serveste mamaliga a fost suficienta painica ramasa.

Bineinteles ca, intre timp, am pus din nou masina de paine la treaba, asa ca atunci cand a ajuns si baiatul acasa totul era rezolvat.

Deci, concluzia este ca: se poate numai sa vrei. Si pentru ca satisfactia este mare, mi-am propus sa vad daca pana pe data de 25 mai (cand am stabilit ca ar fi a doua zi din aceasta luna) mai reusesc sa am o zi fara cheltuiala.

Daca reusesc, am sa va spun si voua, daca nu, vedem ce se va intampla in ziua de 25 (cand sunt inainte de salariu).

Niciun comentariu: