duminică, 9 martie 2014

Inceput de primavara


Inceput de primavara


 In aceasta seara am venit in "casuta noastra" pentru a ura tuturor doamnelor un calduros "La multi ani", cu sanatate si cu bucurii, o primavara frumoasa si gingasa, asa cum este sufletul fiecareia dintre voi.






Zilele acestea, am profitat de ploaia de afara si ne-am pregatit sa facem rasaduri. Rasadurile folosite la gradina sunt produse de socrii nostri, numai ca in acest an ne-am propus sa incercam si noi sa vedem ce iese. Asa ca am citit, am conspectat, am tinut cont si de experienta socrilor nostri, am pus cap la cap toate informatiile, iar de maine speram, cu ajutorul lui Dumnezeu, sa reusim sa le punem in practica. Stiu, multi dintre voi, o sa spuneti ca este tarziu. Aveti dreptate, dar cred ca vom avea avantajul de a avea legume proaspete o perioada mai lunga de timp. Asta daca si reusim sa le producem:))  Informatiile au fost culese atat din carti de specialitate, cat si de pe blogurile cu specific de gradinarit pe care le urmaresc. Pe aceasta cale, multumesc tuturor celor care impartasesc si altora din experienta lor. Noua ne-a fost de mare ajutor. 


Fiind sfarsit de saptamana, a fost pe lista si programul administrativ-gospodaresc, precum si o zi de bucatareala. Va impartasesc si voua ce am gatit: ciorbita de fasole boabe, tocanita de ciuperci, macinici muntenesti si o negresa de post.





Va putem oferi si aceasta prajitura la pretul de 20 lei/kg.

Desi imi doresc sa mai raman alaturi de voi, trebuie sa ma pregatesc pentru ziua de maine, asa ca va urez o seara placuta in continuare.



2 comentarii:

Mariana spunea...

Foaaaaaaaarte apetisanta negresa! :) Poate pui si reteta...

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag, Mariana:))) Ce surpriza placuta mi-ai facut.:)